Får vänta ett tag till...

Saker kan förändras så fort. Var så glad över att jag skulle bli moster och att jag skulle gå på bröllop i sommar men det får vänta ett tag alltihopa :( Jag hoppas bara att det blir det bästa möjliga av situationen och så får jag väll nöja mig med guldklimpen så länge! På tal om det så måste jag genast avbeställa doppresenten som jag hittat. Jävla tur att jag kom på det ingen rolig utgift i onödan.

Ska bli skitkul att ha hem tjejerna på fredag! Har fortfarande inte kommit på vad jag ska laga med det kommer förhoppningsvis....hade uppskattat lite goda recept!

Jag har ändrat om lite i butiken idag. Kännde att den kunde behöva ett lyft! På tal om lyft så är det andra saker som hade behövt lyftas!!! Kostar bara sådär multum med pengar som man inte har och även om jag hade haft pengarna så vet ifan om jag hade använt dem. Mitt samvete hade nog satt in dem på banken till mina älskade barn.
Tror att jag ska gå hem lite tidigare idag, Emilia börjar kl 2 så då rör jag mig hemmåt då jag har två små som inte mår bra. Kian har samma som innan och Norah är inne på sin andra dag med Migrän :( Igår kräkte hon nästan så ont hon hade, hoppas verkligen att det går över idag!

Har insett att jag är jävligt dålig på att lägga in bilder på min blogg måste ta och skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vadå då? Vad har hänt? Ska du inte bli moster igen? Har det hänt Annika något? Hänger inte med någonstans? Och vem skulle gifta sig?! Vavava?



Puss!!

2010-02-17 @ 17:13:14
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jösses, här händer det grejjer! Så dom ska separera, tråkigt att höra men det själv vad som är bäst. Vad kul att dom skulle/ska gifta sig!

Nej, tyvärr så kommer jag inte på tjejmiddagen, hade dubbelbokat mig och glömt en tjejträff med mina förra kollegor som varit planerad sedan i julas :( Alltid är det något! Men där komemr garanterat fler gånger. Försöker planera in bröllopsmässan men det är så svårt när jag inte vet om och hur det blir med tiderna på jobb, ska ju börja att jobba lite timmar i Mars så jag får avvakta med det också...SUCK!

Nåväl, håll humöret uppe gumman. Tänker på dig!

2010-02-17 @ 19:07:40
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0