Många skratt blev det!

Har haft en toppen helg. Tjejmiddagen var lyckad i fredags och igår kom Annika, Liam ,Tobbe och Jocke hem till oss. Spelade massor av spel och hade allmänt roligt. Jocke är en helt underbar människa och vilken jävla humor!! Har "känt" Jocke sen han var liten men trodde aldrig att han skulle växa upp och bli en sånn fin människa....man ska inte alltid dömma hunden efter håren! Ryck mig i svansen...:)
Har varit så mysigt att ha Liam här, han utväcklas så fort nu! Men han har tydligen gett sig fan på att han inte ska lära sig att säga moster.

Ibland undrar jag om det är meningen eller inte.....ska det vara så svårt alltid?? När ska man ge upp och ska man sluta kämpa fast man älskar någon? Har så mycket som snurrar i mitt huvud.......
Vi har haft världens bråk idag och jag känner att jag inte orkar att leva på et här sättt mer, något måste hända!

Är ledig imorgon men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på....känns som att detta äckliga vädret styr det mesta för tillfället. Sommar och sol är vad denna svensken längtar efter. Funderar dock lite på att åka in till Malmö och åka skridsko med mina änglar men jag är så jävla skeptisk till att sätta mig på bussen när det är så halt. Chauförerna kör som idioter och där är så många som lägger sig i diket.

DU FINNS I MINA TANKAR!




Kommentarer
Postat av: Carro

Men du, det kanske är så att Nu när ni bråkat känns det säkert som det är dåligt Alltid...men om du tänker efter så finns det ju bra stunder också..eller hur? De bra är dock bara svårare att se för att du just nu går igenom ngt dåligt. Det går över....alla bråkar !

2010-02-22 @ 10:33:26
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0