Senare

Står och tittat in genom Barnkammarens fönster och inser att de har 50% på en tröja som jag vill ha till Kian. Får rusa in en runda sen och kanske ta en till Liam också=)

Pratade med Annika innan och som det ser ut så kommer hon och mosters älskling till oss över helgen =) Något som får en att bli glad och possitiv iallafall.
Barnen tjatar om att vi ska åka skridskor men jag har sagt att de får de boka med pappa då jag måste ha honom med. Ingen av barnen har åkt skridskor innan och jag vill inte stå själv med båda då.

På måndag ska jag förhoppningsvis in till Malmö och ha möta med högtidskläder. Ska boka lite med modevisning osv. Kanske ta en fika med en gamal kompis....se om han kan??

Imorgon har vi som sagt bröllopsdag och jag har nu bokat vad det blir så ni får veta imorgon=) Lite bilder ska jag också försöka att ta!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0