Tjejmiddag

Gud vad vi har varit genomsnoriga där hemma allihop! Jag har dock klarat mig lindrigast tror jag. Barnen har varit febriga, haft huvudvärk och halsont. Mannen har legat nerbäddad med kläder och hög feber ett par dagar men äntligen värkar det att vända!

Jag hade tjejmiddag där hemma igår. Riktigt roligt att tr'äffas lite allihopa fast jag var snorig och trött :( Blev tre rätter och på menyn stod:

Förrätt:
Hemma gjorda ostgratinerade vitlöksbröd och ostgaratinerade nachos.

Varmrätt:
Ungsstekta pikanost späckade kycklingfileer med Pommes, Stekta championer med exotisk mango sås och sallad.

Efterätt:
Choklad cheeskake med choklat chip cockies.

Skitgott men efterätten var nog inte riktigt min smak.

efter maten så hade jag bokat in sexparty:)
Vi en riktigt lyckad kväll om ni frågar mig=)

Har kommit på nu varför jag är så dålig på att lägga upp foton...jag bloggar oftast när jag är på jobb och jag har alla mina bilder hemma på datorn!

Idag ska Ebba ha 1 års kalas...stora tösen=)

Ikväll ska Annika, Liam, Tobbe och Jocke vara hemma hos oss och spela lite spel...myspys!

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0