Min syster

Söndag och helgen är över igen..........
Har haft butiken öppen hela helgen så det har mestadels varit jobb. Har dock varit lite halvsegt...inte så mycket folk som det brukar men det har ju legat på en en söndag i år. Har en del rosor över helt fantastiskt fina rosor så jag hoppas att vi får sålt dem i början på veckan. Hade varit hemskt att behöva kasta dem!!

Jag måde inte alls bra igårkväll. När jag hade kommit ut ur duschen och fönade håret så började jag må jätteilla och fick grymma kramper i magen. Trodde att jag fått kräksjukan men som tur var klarade jag mig. Spenderade dock natten på soffan och sov inte så mycket eftersom illamåendet inte gick över förens imorse. Hatar verkligen allt som har med spyer och illamående att göra!

Förresten jag har nog glömt att berätta att jag varit och gjort en hårförlägning i onsdags så nu har jag långt och tjockt hår:) Älskar det, de är grymt duktiga nere på Svedala håratalje!!

Mannen ska se fotboll ikväll så jag blev mutad med massagen som jag skulle fått förra veckan =)  Sen får Jag  kasta igång en bra film i sovrummet sen istället för att sitta i soffan och mysa.
Blir ledig imorgon och det ska bli riktigt skönt! Syrran och Liam kommer och umgås med oss imorgon. Vet inte vad vi ska göra om vi håller oss i byn eller om vi drar in till stan?? Ska bara bli kul att umgås.
Tänk att vi en dag skulle få glädje av varann och att vi skulle bli så nära varann. Under vår uppväxt så har vi nästan bara bråkat, slagits och uttalat hårda ord mot varann. Under en tid kännde jag att jag gjorde allt för att hjälpa dig men du bara tog mig för givet. Idag har vi dock fått en helt underbar kontakt som jag värderar högt! Älskar dig Annika!

Jag är den sortens mäniska så kommer man mig nära in på så ger jag allt för den människan och den vänskapen. Mina vänner och min familj är mitt allt!
Har hakat upp mig på en vän som inte vill ha mig i sitt liv längre. Har man bettet sig illa så får man skylla sig själv men har man inte det så känns det bara jävligt fel.

Du: Folk behandlade dig/er så illa och dem pratar du med idag medans jag som stod vid er sida och aldrig har uttalat ett ont ord om er men behövde lite egentid, mig ände du ryggen?! Även om du inte vill så bryr jag mig för att jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: annika

Ja jag håller med dig sis, det e otroligt att se hur tider o människor förändras =) e glad över att jag har dig sis, o en sådan tät kontakt med dig. älskar dig med =)

2010-02-17 @ 10:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0