Ont

Oj vad mycket som har hänt idag och ändå så har det inte hänt något alls. Hur går det ihop??
Jag har fått nästan alla bokningarna klara till bröllopsmässan=) Högtidskläder, Gardenparty och Söderentertainment bekraftade idag!!!! Väntar bara på 3 svar sen kör vi igång! HÄRLIGT....

Anna jag hoppas att du fattar att du får masa ner din röv på mässan!!!!!

Det har varit riktigt lungt i butiken idag men vem vill ge sig ut för att handla blommor idag?? Jag hade ju inte gjort det eller någon annan stans för den delen, varm filt och en kopp te :)

Har ont i precis hela min kropp idag! Tränade i 1,5 timme på mitt Wii fit plus igår och det KÄNNS! Jag kan inte gå ordentligt,kan inte sätta eller ställa mig normalt...kunde knappt få på kläderna imorse! Trodde inte att det skulle ta så bra men jag är glad att det gör de ju. Kan dock inte träna idag då rörelseförmågan är lika med noll. Men imorgon är det dax igen!

På fedag är det party!!!!! Vi ska ha våra vänner hemma och faktiskt ha en ren supefest. Var längesen man hade en riktig baksmälla!!! Lär nog ångra att jag sagt det på lördag morgon men men det bli nog skoj!


Jag ska var helt ärlig och säga att jag saknar dig! Jag tänker mycket på dig och är orolig för dig, men så är det väll när man bryr sig!? varför gör jag det när du gjort klart för mig att jag inte passar i ditt liv???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0