Leva livet??

Hur kan man vara så jävla dum att man går och ställer sig på jobb där man ska vara själv hela dagen utan ciggaretter när man är rökare?? Shit vad jag är röksugen!!!!!!! Inte en jävel är i närheten heller som man känner. Hoppas att manen skyndar sig hem ifrån jobb och kommer ner med några till mig!

Idag har jag fått iväg mailet till alla utställarna på mässan, så skönt att det börjar ta form. Har massor kvar att göra men det är roligt!

Då är man lågledig nu Fre, lör och söndag. Ska bli skönt att få sov imorgon. Barnen är hemma men jag har planerat att sova middag med dem efter att jag har tränat. Nice.
Ska bli kul att festa lite imorgon, var ett tag sen man träffa vänner och intog lite alcohol.
Sen blir det antagligen frissan på lördag igen, blev lite konstigt igår....vi testade något nytt och det var nog inte det bästa för mitt hår så jag får ta en tur dit i helgen.

Känner mig så kluven ett tag nu över vad jag vill och inte vill med mitt liv. Vill jag ha ett barn till?? Vill jag jobba med blommor resten av livet?? Vill jag ha kvar butiken eller satsa på något annat?? Boende mm. Är så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Känner att jag måste få svar på allt snart!

Fick dock ett glädjande besked igår men som jag inte kan dela med mig av ännu...hatar att inte kunna berätta saker, jag håller på att spricka!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för samtalet igår gumman, det värmde! Jag blir alltid så glad av att höra att du är glad, hur kan det komma sig egentligen?!

Hoppas att Benny skyndar sig...hade jag varit där hade jag kommit springande med en limpa! Haha!

Puss

2010-02-04 @ 14:10:20
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0