Veckans aktiviteter

Saknar min systerson och min syster sjukt mycket!!! Är lixom van att se dem iaf 1 gång i veckan och nu har vi inte setts på snart 2 veckor! Hoppas verkligen att hon kommer hem tidigare så att de kan komma hem till oss på söndag eller måndag. Tycker det ska bli så kul att det kommer en liten till...håller tummarna för en flicka!!! Har precis fått reda på att de nu är 4 st som ska ha bebis i sep/okt!! Riktig babyboom blir det ju=)

Var ledig igår, var inte meningen att jag skulle va det men mådde  inte riktigt bra så jag och Kian kurade ner oss i soffan när vi lämnat Norah på skolan.
Var jättetrött hela dagen och kände mig supertrött imorse också??

Mannen och Norah var precis inne en runda innan de skulle åka och tanka. Norah ska på dans idag så Kian ville vara hos A-G en stund. Skönt att Norahs dans börjar kl 6 så att man kan få tjus hem, hatar att promenera i detta vädret.

Vad händer annars i veckan då?? Imorgon har jag fullt upp med diverse saker och på kvällen så ska jag hem och hälsa på fam Ahlqvist.
Torsdag bli jobb och snitta på kvällen.
Fredag...lite osäker då vi inte har bokat något men jag hoppas på att träffa Anna och Jon då vi pratade ytligt om det för någon vecka sen.
Lördag ska vi hem till Jessica och Crille. Barnen ska leka och vi ska väll spela lite kort.
Söndag så ska Heike komma hem med sin dotter och hälsa på.
Veckorna går så fort.....

Alla hjärtans dag på söndag så det blir en full jobbevecka. Vi ska inte göra något alls. Vi brukar inte "fira" den dagen...har så många andra speciella dagar :)

Snart har vi däremot vår 4 åriga bröllopsdag!!!! Min tur att planera iår och jag är helt tom på ideer så kom gärna med förslag.

Nästa vecka är det tjejmiddag och ska jag va ärlig så vet jag inte vad jag ska laga heller...förslag sökes där med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det hade jag glömt bort att berätta, vi komme rinte ner till malmö förrän på söndag kväll. Ska inom höganäs på vägen hem och hälsa på Jons bror. Men vi kan ju se hur det blir nästa vecka, jon åker hem på onsdag men jag stannar längre...Vi rings av? Och du...jag väntar på ett mail!! Puss!

2010-02-09 @ 16:37:48
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Linda

ni kan åka på 3 dagars båt kryssning :)

2010-02-09 @ 17:37:15
Postat av: Nettan

Ja det hade varit kul om jag inte hade jobbat!! =)

2010-02-09 @ 18:00:39
Postat av: Linda

de va ju tråkigt att du jobbar ju :/

2010-02-09 @ 19:16:23
Postat av: annika

hej sis =)

Jag saknar dig med o det kan jag nästan garantera att liam oxå gör =) vi kommer inte hem försen på söndag men jag o tobbe snackade om att bjuda hem er en lördag eller söndag på middag o spelkväll om ni nu känner för det. see u pusss

2010-02-11 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0