Varva ner....

En stor sten lättade percis ifrån hjärtat! Känns som att huvudet börjar snurra i normalvarv även om jag fortfarande har många saker att besluta i livet.

Jag är så grymt sugen på att flytta och inreda!!! Har lite planer när det gäller flytt som jag måste diskutera med hyresvärden och hoppas verkligen att de är inne på samma linje som vi och att vi får som vi vill, hade varit så underbart!!!! Måste kanske boka en dag då vi åker hem och pratar med dem. På tal om det så insåg jag precis att jag helt glömt bort att bjuda Linda på tjejmiddagen....måste göra det genast!!!!!

Insåg nu när jag pratat med henne att jag skulle inte ringt. Honligger på Teneriffa och solar och jag blev ju bara super avunsjuk!!!!!

Vem vet vi kanske åker någontans när vi har semester till sommaren??

Fortsätta att jobba lite kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0