45 år

Idag blir mamma 45 år! Många tycker nog att det låter ungt men för mig börjar det att låta gammalt. Jag är van vid att ha en ung mamma så 45 i mina öron är mycket. Jag har fixat tid så hon ska till frissan nu 08.45. sen blir det jobb men efter jobb så ska vi bjuda henne till T-bone och äta en god middag och där ska hon även få sin present. Vi har köpt en cool guldring med 8 diamanter i....tror att hon kommer att bli jätteglad! Vet att det kanske är mycket men hon är min mamma....tänk på alla energi hon lagt ner på mig i 26 år för att inte prata om alla pengar! Så nu kände jag att det var min tur att ge något tillbaka! =)

Barnen ska inte med ikväll utan det blir vi vuxna så sen ska jag och mannen hem och ha en mysig kväll, se någon ny film tror jag att han pratade om??

Lördag ska vi som sagt hem till fam Wik. Ska bli riktigt mysigt, har inte setts på så länge nu =(

Hade planer på att åka skridskor med barnen på söndag men det värkar inte som om att det finns någon ishall som är öppen???

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så det blev T-bone :) Kom ihåg vart du hörde det först :)

2010-01-08 @ 08:13:11
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0