Adoptera

Idag jobbar jag själv fram till 2 och jag vet verkligen inte vad jag ska göra?? Butiken är i toppform. Snygg,ren städad och fylld med fina blommor. Vad gör man då?? jo jag var inne på Ica imorse och köpte lite skvaller och så kan man ju hoppas på att det kommer mycket kunder idag. Kvällen erbjuder inte heller så mycket utan det bli hem och krypa ner i soffan, tycker dock att det är lite tråkigt att alla serier som man brukar följa har uppehåll :( Men och andra sådan så sover ju Nettan i soffan innan de hinner att börja så det kan ju kvitta...hahaha.

Ska börja att komma igång med träningen ordentligt nu. Har inte längre någon att powerwalka med så jag har skaffat mig en personlig tränare och så fort jag har lite pengar över så ska jag köpa gymkort så man kommer i lite form inför sommaren :) Har även köpt ett Wii fit plus som dinper ner i brevlådan vilken dag som så det ska nog bli bra!

Ni som följer min blogg har säkert förståt vid detta laget att jag är grymt sugen på en bebis men det är inte riktigt så lägligt just nu. Var iaf inne och kollade lite på adoptioner imorse då jag tycker att det finns så många barn som lider i onödan med det är ju SJUKT vilka krav de har! Om ett barn far illa och inte har några föräldrar. Lever på gatorna och svälter är det inte viktigt att de får ett hem då?? Det kostar mellan 80 000- 250 000 att adoptera ett barn!!! Jag kan ju undra vad de pengarna går till för de lär knappast gå till de andra stackars barnen som inte blir adopterade...tycker att det är så sjukt!!! Sen måste man vara över 25 år, vara gift helst, Ha god inkomst, ha hälsointyg från läkare, gå föräldrautbildning mm..... SKÄRPNING!!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är väl inte helt orimliga krav ? Att man ska vara över 25, ha råd med det,och inte har en dödlig sjukdom? Ok att vara gift behöver väl inte vara nödvändigt, och det borde inte vara så dyrt. Men de har väl de kraven för att barnen som redan gått igenom så mkt ska få det så bra som de kan det.

2010-01-20 @ 11:32:14
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Goranveronica

Thanks for the information

2011-01-28 @ 21:08:55
URL: http://goranveronica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0