Året som gick...

Hur ska man summera året som gick då??
Vi börjar med det tråkiga och jobbar oss farmåt....
De flesta av mina läsare vet ju att jag forlorade mitt fotfäste nov 08. Inte nog med händelsen i sig var ett slag i ansiktet utan helvetet som kom efteråt har nog varit jobbigare. Att lära sig att leva utan den människa som alltid funnits där för mig. Att lära sig att det finns andra lösningar, att lära sig att man klarar sig själv. Det har varit en väldigt tungt process. Att ständigt leva med en oerhörd saknad och kärlek till en människa som man inte får se igen. Men jag börjar sakta att inse att livet går vidare!

Sen har vi mormor som har varit jättesjuk och fortfarande är. Tack och lov så har hon inte blivit sämre på ett tag men jag tror inte att hon kommer att bli frisk igen =( Jag hoppas bara att hon kommer att få ha det bra den tiden hon har kvar!

Jag och min man har haft en väldigt tuff period som jag hoppas att vi börjar att lämna bakom oss. Många gånger har jag velat kasta in handuken men kämpat mig vidare. Jag älskar ju honom med hela mitt hjärta och jag vet att vi kan få det så bra igen men då måste han kämpa med mig och ändra på en del saker som verkar lossna nu så jag hoppas på att 2010 är vårt år! Vi har precis firat vår 5 års dag och har snart 4 årig bröllopsdag=)

Jag förlorade en av mina närmsta tjejkompisar även detta året. Visst pratar vi ibland...när det passar henne men det kommer aldrig att bli som förr vilket är tråkigt...saknar henne!

Jag och mamma har haft ett tufft år i butiken också, visst går det bra men vi har haft en del motgångar. Men det ska ju inte vara lätt e första åren säger de!!!!

vad har det hänt för kul då??

Jag har mina underbara vänner och fann en ny vän i frugan detta året=) Som dessutom gifte sig så att vi fick gå på bröllop!

Jag och mannen gjorde en underbar resa till Turkiet tillsammans med vår dotter!!

Mina underbara barn bara växer och växer...lite sugen på en till blir man =) Men jag har ju min underbara systerson Laim som kom till världen i Mars 09!

Ska nog vara ärlig och säga att 09 var ett skit år över lag så 2010 ska bli ett kanonår!!!!

Jag ska gå på 2 bröllop detta året=) Älskar bröllop så det ska bli riktigt kul!

Butiken ska gå med stormvinst=)

Vem vet någon kanske får en liten till =)

Nytt år, nya äventyr....................Det ska bli bra så är det bara!!!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Det blir nog bra tror jag ! Om man tror och hoppas så blir det oftast så!

2010-01-04 @ 16:52:56
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: malin

Så glad jag blir av att läsa att du är på väg upp.. att du ser framåt och jag vet du kommer få ett kanon år... sknaden kommer alltid vara där... tiden läker inte alla sår, men man lär sig att hitta ett sätt att leva med det... ibalnd tar de långt tid, för andra går det fortare.. kämpar på!!!! E fitta-RESPEKT! iiiiiiiiiiiiiiii...... hahahahahahahaha... pusssssss

2010-01-04 @ 17:59:37
Postat av: emelie och ebba

Detta året ska bli de bästa=) Vi år dåliga på att komma igång. Jag ska bara komma igång med jobb och komma in i rutiner sen min fru så lova jag dig all min uppmärksamhet=)

2010-01-06 @ 07:05:38
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: E

är det inte DIN dotter istället för "vår dotter" om du ska vara helt korrekt? =)

2010-01-06 @ 13:32:46
Postat av: Nettan

Nä, det är vår dotter då Benny adopterade Norah för 3,5 år sen! Hur så??

2010-01-06 @ 18:16:27
Postat av: Iverstina

Very impressed!

2012-01-31 @ 08:32:35
URL: http://iverstina.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0