Bebisar

Har varit en riktigt bra dag idag fast jag är trött som ett ålderdomshem! Har hunnit att prata med mina vänner idag vilket inte är så ofta när man jobbar alltid man jag har minsan hunnit prata med 6 st och ska träffa en ikväll.
Fick mig en tankeställare igår att jag måste träffa mina sanna vänner oftare och rensa bort alla ytliga bekanta som bar tar upp onödig tid och aldrig ger något tillbaka! Känns riktigt bra faktiskt!

Dom ringde ifrån Kians dagis imorse och sa att ett av de andra barnen hade kräkt så jag hämtade Kian med en gång. Alla pedagogerna vet hur mucket jag hatar det så det var väll därför de var snälla och ringde direkt! Håller nu bara tummarna att han inte har fått något!!!

Fick reda på igår att ännu en vän ska ha bebis=) och att en försöker att bli gravid så kanske snart 3! 1 bebis i Augusti, 1 i slutet av september...tror jag iaf :) och ett vinterbarn maby=) Kul, kul. Vem vet där hinner kanske komma några till.

Pratade med min personliga tränare :) Eller vad man ska kalla honom innan idag och vi ska börja den 27:e. Ska bli så kul och skönt! Beachen 2010 here i come=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var härligt att prata med dig! Har saknat din förkylda röst!! Puss på dig!

2010-01-21 @ 17:59:50
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0