Blandat

Det kändes lite konstigt att komma hem till ett tomt hus igår men norah hade haft roligt på dansen och längtar redan tills nästa gång. Något som inte var lika roligt var att hennes jacka hade gått isönder så hon har virti med mig på jobb idag. Vi var inne och fixade en ny jacka till henne på Barnkammaren (kläderafär som ligger mitt emot vår butik) så det blir skola imorgon igen. Lite störigt dock att allt var så utgallrat, fans bara en jacka i hennes storlek så den fick vi ta....inte världens vackraste men hon ska bara ha den i skolan ju.

Som jag skrev så har loppan varit med mig på jobb idag. Vi har gjort begravningar och skyltat om 2 av 3 fönster och så fick vi skurat golven så det har gått bra men lite rastlöshet kommer i mellanåt ;)  Snart kommer mannen och hämtar henne så jag får lite lugn och ro.

Har drömt massa räliga drömmar inatt, jobbigt när man vaknar och är ledsen!! Att det alltid är samma dröm jag har hade varit skönt om det kunnat handla om något annat!!!

Verkar äntligen som att vi har fått upp värmen där hemma, vilket är riktigt skönt då vi har haft ca 18 grader i 3 månader. Nu har vi nästan 22 i hela huset!!!!

Saknar mina vänner, känns som att vi aldrig hinner att träffas!!
Du har ju dock visat var vi står nu. Pallar inte mer, du har ditt liv och jag mitt men förvänta dig inte att jag finns kvar den dagen det behagar dig!!!!!!

Lördag ska Liam komma hem till oss och kanske spendera natten, har inte bestämt mig än??? Men vi ska dock passa honom på em/kvällen. Är så mysigt!!
Är så velig på om vi ska skaffa en liten till eller inte??? Jag är jättesugen på att skaffa en bebis men vi har inte ytan till det och det kommer att bli super tufft med jobb men det är ju något man får ta isåfall :/




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag ska försöka bli bättre iaf! Svårt att hitta något att skriva om när man är i Värnamo eftersom där inte händer mycket! Får passa på nu när jag är nere!

Ja det ska bli skoj med en reunion, men fan..man är lite rädd att det ska bli stelt! Vi får också ses snart. Jag kommer hem i nästan en vecka i februari runt alla hjärtans dag och framåt, ska vi försöka få in en dag då?

är det bra med dig annars? Ska vi kanske bestämma en telefondejt så jag kan bli lite uppdaterad?!

Puss!

2010-01-15 @ 22:03:59
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha det var härliga tider! Inte klokt vad bekväm man var när man inte orkade gå! Men ja en telefondejt är på sin plats! Jag ska passa på att ringa när Jon jobbar nästa vecka tror att det var onsdag och torsdag vilken passar dig bäst? Då kanske jag även vet vilka dagar jag komemr ner i februari så ha en kalender nära!

Jo, klassträff borde man ha. Men jagtycker att det är märkligt att man inte har en träff där alla högstadieklasser är samlade, det finns ju företag som har hand om sånt. Vi fick en förfrågan från gymnasiet ifjol men jag gick aldrig. Konstigt att det inte har kommit ang högstadiet..kanske får kolla upp det?! Du och jag kanske ska fixa lite?!

Puss o kram raring!

2010-01-16 @ 12:36:07
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilken dag som passar mig=) Jag har väntat på att det ka komma men det har inte hänt något....vi kanske ska det, kan man (glöma) att bjuda in packet?? haha

Vi hörs i veckan då :) Puss

2010-01-16 @ 13:25:52
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0