Dagen

Har inte alls sovit mycket inatt, varit uppe flera gånger och har inte fått luft :(  Tur att det är fredag idag så att något känns possitivt!
Ska ringa runt lite inför mässan nu på förmiddagen sen hade jag tänkt att jag och Emilia ska göra om i butiken! Så lite kul har man ju framför sig idag.
Mitt Wii fit plus kommer idag:) Ska bli superkul! Har inte kunnat börja träna som jag tänkt mig då jag blivit sjuk men ska sätta igång så fort jag kan andas genom båda näsborrar!

Vi har inga planer alls denna helg, är inte ofta det händer men det kan va rätt så skönt! Har ändå massor av små projekt både jobbrelaterade och hemma som ska göras!

Jag tror att jag är lite sexuelt frustrerad, drömmer typ varje natt om sex kan ju vara för att vi inte haft någon på ett tag....får nog ta tag i detta!!! Vissa perioder är man bara så trött sen bli man sjuk och massa annat kommer imellan. Ibland får man lixom trycka på för att det ska hända. Det är ju inte så att vi inte vill det bara bli inte.

På tal om det så läste jag ett reportage i Hänt extra där två kändisar...kommer givetvis inte ihåg vem just nu.... dom har iaf schema lagd sex för att de ska få det att gå ihop...har det inte gått lite långt då??

Nä nu ska jag gå och snora lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0