Helg

Vi hade jättemysigt i fredags när vi var ute och firade mamma! Hon blev glad för alla uppvaktningar och presenter och maten på resturangen var helt fantastisk!! Godaste lamracks jag ätit i mitt liv!!!! =)

Igår var vi hemma hos Diana och Robban med hulliganerna, gick faktiskt över all förväntan. Dom lekte jättefint ihop =) Åt god middag och fick lite revansch denna gången!!!  Tre segrar till så är vinsten vår ;)

Ska åka in och titta på bio med barnen idag, ville se Alvin och gänget alla tre men där fanns bara platser kvar till Upp så det fick bli den. Hoppas att barnen tycker om en iaf.

Imorgon börjar skolan och dagis. Ska bli skönt för barnen att komma in i lite rutiner igen!

Som vanligt så blev det som det blev. Är så tött på att du aldrig lär dig!!!  Jag har tålmodigt väntat i många år numen det är slut på det! Den dagen du bevisra att du, vill och kan den dagen kanske jag står vid din sida igen. Valet är ditt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0