Man får inte stoppa köttbullar i näsan....

Asså jag har ju bara världens sötaste barn men det är kanske inte alltid de är världens smartaste??
En liten stund innan lägg dax igår kväll så kommer Kian ut och jag ser på hans ansiktsuttryk att något är fel. En halv sekund senare så ser jag att han har blod på fingrarna....som mamma får man ju nästan en hjärtinfarkt då men jag hörde iaf Norah på rummet och Kian andades så jag frågade vad som hade hänt?? Då piper han försiktigt fram att han har pregat upp sitt tuggummi i näsan!!!! Det sitter så långt inne att jag inte ser det och det bara rinner blod från båda näsborrarna eftersom liten har försökt att få ut det själv :( Vi gick in på toaletten och fräste 2 gånger så var det ute, tack och lov! Tror att han har lärt sig att man inte ska stoppa något i näsan.....hoppas iaf!

Fick mig en tankeställare igårkväll, hur ska allt kunna fungera?? Måste komma på en bra lösning!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Så nu kan även du läsa =)

2010-01-26 @ 19:35:53
URL: http://millassmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0