Massa mys!

Blev en mysig men trött kväll igår. Vi åt en god middag, det blev Oxstek med hemma gjorda klyftpotatis, grekisk sallad och bearneisås...mums! Såg Hangcock, vi hade inte sett den innan och hade inte så stora förhoppningar. Den var helt ok men ingen film jag hade velat se igen precis! Tycker att det är den sämsta rollen Will Smith har gjort...tycker annars att han är en grym skådespalare. Jag var som vanligt helt slut efter filmen och somnade nästan i soffan så min kära man följde med mig in och låg och höll om mig tills jag hade somnat=) Han har sina stunder!

Står på jobb nu och inväntar tulpaner. Tog ju slut igår så det är dax att skaffa nya. Hade mycket att göra igår så det var skoj, hoppas att det bli lika mycket idag!
Nu är det 1 veckas jobb sen har jag 9 dagars semester!!!! Vet inte vad jag ska göra dessa dagar förutom att jag ska umgås med nära och kära.
Bokade igår med alla tjejerna att jag ska ha tjejmiddag hos mig den 19/2. Ska bli riktigt mysigt!

Idag kommer marcus, Fia och moa hem till oss och äter middag och kanske spelar lite spel?? Barnen tycker alltid att det är kul med en ny lekkamrat=)

Imorgon kommer Frugan, Micke och kanske Ebba hem och söndagsmyser lite med oss!

Har stora planer på G nu....ska bli så roligt!!!! Har bokat en del men har lite kvar att fixa om vi säger så=)

Have a nice one.........

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sötnöt! Jag fick ditt sms igår, jag ska se vad jag kan göra. Är jag hemma kommer jag gärna! Jag ska ge dig besked så fort jag vet!!



Oooo tulpaner!! jag har inte köpt en enda själv i år men snart så! LOVE them! Puss!

2010-01-23 @ 14:03:59
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba

Nu blev jag väldigt nyfiken???? Vilka planer??

2010-01-23 @ 15:07:26
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0