Porrfilm??

Jag känner mig som en zombie! Helgen är alltid så kort! Vaknade dock med ett leende på läpparna, hade en väldigt trevlig men konstig dröm där jag och mannen spelade in en porrfilm på en riktig casting...väldigt detaljrik dröm måste jag säga..hahaha. Kanske får ta och spela in lite film ikväll :)

Jobbar fram till och med lördag och sen är jag ledig i 9 dagar=) SKa bli riktigt skönt att få så mycket tid med barnen, hade ju dock varit trevligare att spendera den tiden med barnen i ett varmt och tropiskt land.....man kan drömma!

Annika, Tobbe och Liam kom till oss igår. Var mysigt då vi inte setts på ett tag. Liam bara växer hela tiden!!! Har glömt att ge honom 10 månaders present så jag får ta tag i det.
Lillen var också en runda hos oss igår och spelade lite wii med oss och barnen. Norah var grym!!! Hon kom 2:a hela tiden. Hoppas verkligen att mitt Wii fit plus kommer denna veckan!!!

Då ska räkningarna betalas nu igen och vips så var alla pengar borta :(
Känns som att pengarna aldrig räcker till eller de gör de men man har aldrig över så att man kan göra något roligt!

Idag börjar smidandet på de stora planerna, jag lovar att ni ska bli de första att veta så fort det börjar att bli klart! Känner mig dock väldigt nervös!!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: carro

hehe porrfilm :)



Låter intressant med smidandet av planer...hur lång tid måste vi vänta då? :)

2010-01-25 @ 15:01:53
Postat av: Carro

Aha det låter ju skoj!

2010-01-26 @ 08:19:26
Postat av: Abdullahimarianne

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2012-07-10 @ 08:41:55
URL: http://abdullahimarianne.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0