resa.....

Inspirationen är idag på noll. Är genom snorig, febrig och mår allmänt skit! Står nu vid datorn på jobb med ett värme element i röven. Våra element i butiken har varit jättekalla i flera dagar så igår ringde jag till hyresvärden. Det visade sig att det var något kretskort som är itu så det kommer att ta ett par dagar att laga....fantastiskt!
Som tur är så är mina små loppor där hemma fortfarande friska och det är ju huvudsaken!

Har haft fullt show de senaste dagarna med att fixa och dona med den här saken som jag inte velat berätta men nu när jag vet att den blir av så kan jag med glädje berätta att vi ska ha en bröllopsmässa i Svedala!!!!!
13/3 på folketshus med massor av utställare. Hoppas verkligen att ni kommer dit för det kommer att bli super!
Har fortfarande massor att fixa men nu börjar utställarna att bli någerlunda klara....spännande! Kommer att göra massor av reklam för den fram över så ni kan inte missa det!

När ska allt detta snöande sluta?? Känns lite passe nu då vi har haft VÄLDIGT mycket vinter nu tycker jag! Våren är varmt välkommen med lite plus grader och solsken. Har börjat att läsa Katrin Zytomierska´s blogg...så jävla härlig! Vilket fall som så sitter de nu i karibien...så fuskigt!!! Hade kunnat ge min högra arm för att få åka utomlands nu!


Kommentarer
Postat av: Maxbettina

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-05 @ 17:49:29
URL: http://maxbettina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0