Snart sovmorgon

Gud vad jag är trött på mornarna...fattar ingenting! Vill verkligen inte gå upp när klockan ringer =( Men jag är ju ledig på söndag så jag hoppas att jag får sova lite då!

Idag får vi massor av nya fina blommor=) Så det blir att snitta i 110. Även om man vet att fredagar oftast är den stressigaste dagen i veckan så ser man på något sett fram emot den. Är skönt att verkligen få jobba på nu när det är en lugn period.

Diana är för kär, hon kom ner efter jobb igår bara för att ge mig en kram, blev så glad...tack gumman!

Fick även pratat lite med en av mina äldsta vänner Anna igår. Har inte blivit så mycket av det men nu har vi bestämt att vi ska ringas minst 1 gång i veckan och kanske hinna att ses lite också=) Blir ju dock inte så mycket när hon har flyttat till Värnamo!!

Måste jobba nu men jag uppdaterar mer i helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar tills du kommer hem min älskilng! Saknar dig ju! Älskar dig!

2010-01-22 @ 14:06:29
Postat av: Memek

This is a very good site. Thank you.

2011-01-26 @ 10:32:18
URL: http://memek.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0