Tisdag....

Det snöade imorse så det fick bli att dra Kian till dagis i pulkan, han tycker ju iaf att det är kul! Önskar bara att skiten kan försvinna nu så att vi kan få lite vår snart!!!! Räcker ju att man har snö över julafton eller??
Är så sugen på att åka utomlands nu i feb när jag ska ha sem eller till sommaren men de pengarna finns tyvärr inte denna gången. Önskar att min ekonomi kunde vara som förr när man var anställd!

Norah ska börja på Jazzdans idag så vi får se om det är något som hon tycker är roligt??

Vi har haft massor att göra på jobb dessa dagarna. Har tagit ner all jul och gjort om i hela butiken=) Tror att det är dax att skylta om fönsterna nu, måste hitta lite inspiration bara =/
Måste ju vara fint om ens gamla chef nu kommer och hälsar på på torsdag??

Älskar dig min underbara man!

Förresten så fick jag en komentar för ett par inlägg där det stod:  är det inte DIN dotter istället för "vår dotter" om du ska vara helt korrekt? =) postat av E
För det första så tycker jag bara att det är löjligt att man inte kan skriva sitt namn!!
För det andra så är Norah VÅR dotter då benny för det första är den ända pappa hon haft. Han har funnits i våra liv sen Norah var 1 år. För det andra så adopterade Benny norah för ca 3,5 år sen så hon är hans dotter men tydligen så har någon ont av det!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med min underbara fru! Hoppas du sover gott och drömmer om mig ;)

2010-01-12 @ 21:38:40
Postat av: Viktorbeatrice

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 15:41:56
URL: http://viktorbeatrice.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0