Trettondags afton

Igår jobbade vi bara halv dag sen var vi inne på Svedala Inc och tattuerade Benny. Han fick det av mig och barnen i julklapp. Så det blev barnens namn och deras födelsedata på insidan av överarmarna. Blev skitsnyggt!! Är själv grymt sugen att gadda mig men finns inte pengar till det just nu! Vi var inte hemma förens vid 8 så barnen fick övernatta borta igår vilket innebar att jag fick sovmorgon :) Har inte fått sova tills jag vaknat sen december började så det var jätteskönt!
Fick sorterat i min garderob imorse, vilket behövdes då det såg ut som ett bombnedslag!!! skönt att det är gjort=)
Var och hämtade barnen och var nere en runda på Ica för att handla hem lite nyttigheter!
Har bestämt mig nu att det får vara nog! Dax att ta på hårdhandskarna igen, det är ju bara de 2 första veckorna det är svårt sen går det som rutin. Är inne på dag 3 så det kommer att gå super;) Har precis ätit lunch bestående av Medelhavsmix (sallad) 1 tomat, 1 ägg och lite keso.....så gott!

Är som ni förståt ledig idag, sen börjar ju vardagen igen. Mannen har sin första jobbedag imorgon och barnen börjar skola/dagis på måndag.

Mamma fyller 45 år på fredag så vi ska bjuda ut henne på middag....är i desperat behov av en bra resturang så kom med alla förslag ni har!!! Har även köpt såååå fin present till henne, hon kommer att älska den!

Lördag bli det hem till Diana och Robban med barnen;)

Blir snart rättegång också, 21 Januari....hoppas att allt går bar och att vi får tillbaka lite pengar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en riktigt bra julklapp, står själv helt slut i tankarna om vad jag ska ge till Jon i födelsedagspresent om TVÅ veckor..paniikk!

Mysigt att ni tar med mammsen ut, hälsa från mig!



Kram på dig vännen!

2010-01-06 @ 16:12:05
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Felicia

vad e de rättegång om?

fin blogg

2010-01-06 @ 17:37:05
Postat av: Nettan

Felicia: Vår butik blev rånad för ca 2 månader sen

=(

Tack!

2010-01-06 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0