Vaccination nr 2

Lördag idag och jag har varit ledig :) Riktigt skönt att få en hel helg med familjen. Camilla kom till oss och hälsade på idag, fick pratat mycket...var länge sedan vi träffades nu ju men kul var det iaf! Hoppas även på att kunna träffa lite av mina andra vänner i dagarna också.
Vi passar Liam idag då Annika och Tobba skulle på familjemiddag. Alltid lika mysigt att ha lilleman här och så blie ju barnen aktiverade ;)
Vi blev hembjudna till Syrran på midag imorgon, ska bli spännadne och se då jag aldrig har ätit mat hos henne.....kan hon laga mat =/ ??? Tänkte även titta upp om till mamma en runda så att barnen får säga hej till sin mormor en stund.

Är även ledig på måndag, ska iväg med Norah så att hon får sin andra spruta. Undrar när Kian ska få sin?? Har inte hört ett ljud om det men ska se om jag kan fråga på Bvc på måndag.

Fick ett samtal av en vän idag som berättade att hon var gravid!! Lite avis blev jag nog men tycker att det är superkul för deras skull...GRATTIS!!! Förresten det är inte lönt att ni frågar vem för det får de själv berätta när de känner för det.

Känner verkligen att du försöker och jag uppskattar allt fint du gör för mig, hoppas verkligen att detta var vändpunkten och att det fortsätter såhär...älskar dig!


Jag saknar dig så oerhört mycket, jag hade kunnat skriva långa och många rader om det varje dag. Jag hade kunnat prata om dig hela dagarna men det känns som att folk tröttnar på att lyssna då!
Jag tröttnar aldrig på att ha dig i mina tankar eller på tankarna om alla minnen vi fick tillsammans....önskar bar att de hade blivit fler! Jag hade tur som fick lära känna dig och som fick ha dig som min vän. Evig kärlek till dig!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet precis hur du känner. Något som hände mig häromnatten var faktiskt att jag hade en dröm som kändes så verklig och när jag vaknade kunde jag fortfarande höra hans röst i mitt huvud som pratade med mig. Jag blev livrädd och började asböla och fick väcka Jon. Jag har nog klarat mig från tårarna i ca 6 månader men då kom allt som man hållt inne. Jag finns här för dig ska du veta. Behöver du prata om minne, dina känslor osv så får du gärna göra det med mig.

Och allt annat också givetvis som vem det är som är gravid för tyvärr så är det inte jag =)

2010-01-17 @ 11:49:50
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0