Insikter??

Vilken helg!!!
Torsdagen hade vi riktigt roligt och jag blev så waisted!!!! Blev lite för mycket av det goda, kröp in på toaletten fredag morgon 09.30 och sen ner för att öppna butiken.
Fredagen var helt ok, jag var inte alls i stöt då jag blev lite för fuller dagen innan men vi hade skoj.
Lördagen gav vi allt!! Massor med folk, bra band och massor av alkohol konsumtion. Blev inte sängen förens vid 5 men det var det värt.
Blev väckt på morgonen vid 8 av att Lenni ville ha kaffe och sen spenderade jag, jocke och Peter ett par timmar på donkan. Eftermiddagen gick åt till att hämta hem barnen och lille Messi. Jag hade iaf en super helg!!!

Försökte länge kämpa för vår vänskap men vet du vad....nu har jag släppt dig! Jag lovade en vän att finnas för dig och jag älskar dig men även mitt tålamod har gränser!

Veckan som precis har börjat kommer att bli riktigt tuff! Jag jobbar själv alla dagar, Benny jobbar både på jobb och Kivik marknad, Vi ska riva ner tapeter och tapetsera, få undan saker och allt denna veckan!!!!!! Panik känner jag lite men det löser sig alltid!

Ibland vet jag verkligen inte vilket ben jag ska stå på, Vill jag?? Orkar jag?? Har jag bestämt mig och bara drar ut på tiden eller vad sysslar jag med??

Tobbe- du e fortfarande bara patetisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0