I love it!!

Det är SOMMAR!!!!! Så jävla gytt :) Idag har jag jobba till 2 sen har jag,barnen och Jery varit på badet och fått lite sol...LOVE IT. Det blev bad,sol och glass innan det bar av hemåt för att hämta Messi som var hos Christel då han inte får vara på badet. Middagen idag bestod av pannbiffar och mos, enkelt och gott. Myser med barnen nu å de vräker i sig sitt lördagsgodis.

Imorgon väntar mer sol och bad och därefter bär det av till Vellinge för att fira lillasystern som fyller 15 år idag. Stort grattis till dig min älskade syster!
Funderar faktisk på om jag ska ta en runda i trädgården imorgon....om jag orkar??

Måndag innebär läkarbesök i Trelleborg som jag inte alls ser fram emot men hoppas så inneligt på ett bra besked!!!!
Onsdag är det trivselkväll på skolan med Norah och sen är det elg igen känns det som.

Får återgå till soffmyset nu så ha en mysig helg!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Och du ringer mig DIREKT efter ditt läkarbesök. Bara så du vet.

2010-06-05 @ 20:21:08
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0