Det är över nu.

Har haft massor att göra så jag har verkligen inte hunnit skriv! Jag har som vi säkert vet vid det här laget haft en bröllopsmässa att arranger som har tagit all min vakna tid...och även tiden då jag skulle sovit!!
Har varit bokningar med företag, modevisning, koreografi, blommor, skisser, you name it.
Men gud så lycket det blev!!! Så mycket folk det kom och alla utställarna var nöjda. Modevisningen blev superbra!!! Norah var så duktig hela dagen och riktigt profsig såg hon ut på scenen.  Jag är faktiskt riktigt stolt och nöjd med allt=)
Vad blir nästa projekt då?? Får fundera lite på det.....

I lördags efter mässan bar det av mot Trelleborg då mormor fyllde 65 och morfar 62. Alltid mysigt att komma hem till mormor, det är lixom speciellt på något sätt...ja ni vet säkert hur jag menar. Blev dock en rätt så kort visit då barnen var helt slut!

Idag har jag och praktikanten börjat påska lite i butiken. Känns som att den behövde en riktig genomgång. Har vi tur så får vi pallen med de nya krukorna imorgon så vi kan göra klart resten av butiken.

På lördag fyller vårt lilla charmtroll 1 år!!! Tiden går så fort, fattar inte att Kian ska bli 4 och Norah 7.Mina små bebisar blir ju stora helt för fort!

Varför skicka ett sms nu att man ångrar sitt beteende?? Är det inte lite sent!!! Du gjorde ett val som kostade dig 3 av dina närmsta vänner och då får själv stå ditt kast!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vissa vet bara inte när de ska lägga ner...



Men shit så duktig du varit som fixat och donat ihop en hel mässa! Grattis till att det blev så lyckat!!

2010-03-16 @ 11:20:35
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0