Försvinn!!

Massor att göra på jobb...det har vi! Jag och Emilia är helt slut när dagarna är över men roligt är det :) Sen så vet man ju att ledighet väntar söndag och måndag!!! Riktigt nice ska det bli.

Verkade lite biter i mitt förra inlägg...för ovanligeheterna skull då haha. Men jag skanar min vän väldigt mycke. Vet dock nu att hon inte är på topp och behöver vara lite för sig själv och va med sin familj. Vill bara att du ska veta att jag finns här!

Däremot så är jag lite bitter över att Norahs biologiska bihang har börjat att röra sig i min umgängeskrets igen! När ska han fatta och hålla sig borta?? Finns ingen somjag hatar högre än honom så illa som han har gjort mig och min dotter....Önskar ärligt att han försvann från jordens yta!

Lördag ska vi ha påskmiddag här hemma. Mormor orkar inte i år vilket jag förstår även om det blir tomt utan henne och morfar. Vi ska iaf inte ha någon traditionell sill middag utan det står grillat på menyn:)  Syrran och Liam kommer hit och stannar tills måndag så det blir att åka in med barnen på tivolit på söndag. Dom kommer tycka det är skitkul att det har satt igång nu! Ska även bli kul att träffa Jessica...är inte så ofta vi hinner att ses!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va? Lever den idioten? Det var som fan, usch vad förbannad jag blev nu. Hoppas verkligen att han lämnar er ifred. Fy fan.



Hoppas att ni får en härlig påsk ändå!! Många kramar!

2010-04-01 @ 11:03:11
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0