Kalas för Liam

Lördag kväll och jag sitter vid datorn.....svaret är nej, jag har inget liv :)

Idag har vi firat Liams 1 års dag, mosters snutte har blivit stor!! Han fick massor av fina paketer som han blev jätteglad för. Av oss fick han en trehjuling fast som han kan ha redan nu då där är handtag så att Annika kan köra honom, lite svårt att förklara men han kommer att älska den. Som han springer där hemma nu. Det är så roligt att se men samtidigt så inser man hur fort tiden går.
Annika skulle ut ikväll så mamma skulle ha Liam och då fick vi Jocke...hihi, Benny och Liam är nere i byn och spelar biljard medans jag sitter här och myser då barnen ligger och sover. Grabbarna ska åka in och hämta Annika i stan kl 03.00 men då sover jag gott!
Imorgon kommer Liam också till oss med mamma då vi ska åta frukost allihopa vid 11 tiden. Sen ska vi vidare på barnloppis kl 13.00. Hoppas vi hittar lite kul saker :) Sen blir det familjemys för hela slanten!!!

Mormor och morfar var också på kalaset men mormor såg inte alls ut att må bra...inte morfar heller för den delen. Hade önskat så att de bara kunde få ha det bra nu och att allt elendet skulle vara slut! Hoppas iaf att de har något possitivt att säga om mormors nästa röntgen....håll tummarna!

Måndag ska jag vara ledig :) Bara slappa på dagen, ska och träna mär Benny kommer hem och sen blir det ner och gadda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0