Livet går vidare...

Mitt förra inlägg var väldigt bittert och jag står för vad jag skrev men vissa saker kanske jag skulle hållt för mig själv...gjort är gjort. Annika och Liam har iaf fått flyttat sina saker och har det nu bra hos mamma vilket är huvudsaken för mig! Hoppas verkligen att allt ordnar ssig för dem och att de snart kan få sitt eget där de kan börja om på ny kula.

Igår var jag inne med alla modellerna för modevisningen och provade ut kläder. Det var riktigt roligt och jag tror att det kommer att bli lyckat!
Har lagt ner så mycket jobb på den här mässan och har massor med jobb kvar. Har så mycket som snurrar i huvudet hela tiden och man vill att allt ska vara perfekt så jag hoppas på bästa resultat.
På onsdag nästa veka ska vi träffas och gå igenom koreografin och sen är det nästa n tid :)

Nä ska springa iväg på ett möte med frisörerna nu så jag får skriva mer ikväll!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0