Måndag

Swisch sa det och helgen var förbi. Måndag, ny vecka och Massor att göra!!!

Veckan börjar med att jag får gå med Norah till läkaren 9.30. Hon har så ont i sin lilla hals och har haft det hela helgen :( Hoppas att det är någonting så att hon får pencilin annras så säger de ju bara virus och så kan de inget göra!
Sen ska jag vara hos doktorn 10.30. och sen bär det av till jobb. Ska göra vid i butiken idag samt att alla tävlingsformulären måste bli klara. Har en hel del samtal som jag också måste ringa men det blir säkert bra :/
Måste även ner till Folketshus för att rita upp en skiss över lokalen. Ikväll måste jag och mannen samanställa musik till modevisningen samt musik som ska spelas i entren och i lokalen.
Ska även ner och tränna på gymet idag. Första dagen i mitt nya liv...kan man säga så?? Måste fan bli ett slut på den här jojo bantningen. Är bara så svårt....men det ska nog gå!!
Känns som att dygnen har helt för lite timmar!!!!


Satt och läste tillbaka på gamla inlägg från tiden då du lämnade oss. Det var så hemskt att läsa och tårarna bara rann....
Visst saknar jag dig så det gör ont men jag mår iaf bättre än vad jag gjorde då vilket jag är glad för. Jag var inte psykiskt stabil och jag var jätte deprimerad. Allt det känns lite bättre nu man lär sig väll att hantera smärtan och leva med den......

Kommentarer
Postat av: Carro

Det där talesättet Tiden läker alla sår stämmer !

2010-03-08 @ 09:57:14
Postat av: Anna

Keep up the good work darling!

2010-03-08 @ 14:28:22
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Deppig är jag inte riktigt men man blir lite nere då man känner att vännerna bara har försvunnit, men jag har gått igenom värre saker så jag klarar detta också :) Jag har ju dig! Puss

2010-03-11 @ 12:13:08
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0