Nu är det helg.

Står på jobb och äter frukost. Var precis inne på Ica och köpte bullar och middag till ikväll. När jag kommer fram till kassan så var det 3 st framför mig men som vanligt så börjar kassan klydda, någon ska hämta post och pet atomaten går sönder.....fattar inte hur allt alltid kan klydda i den butiken?? Kom perecis på att jag glömde att köpa lördagsgodis till barnen så jag måste in igen efter jobb!!!!

Igår hade vi mycket att göra i butiken och tiden bara sprang iväg så jag och Emilia fick jobba över en liten stund. När jag kom hem lagade mannen middag medans jag skulle ta en varm och skön dusch...trodde jag! Inget varmvatten :( Fick bli en snabb dusch och som jag frös!!!! Blev en god middag och en bra film på kvällen med en sovande man i knäet :)

Det var riktigt segt att komma upp imorse men imorgon ska jag få ligga och dra mig lite. 
Efter jobb ska barnen hämtas och sen i em kommer Suko och hans son hem så barnen får leka lite. Blir spagetti och köttfärssås till middag då jag inte orkar laga något avancerat idag och blandfärsen var billig.

Imorgon tror jag att det bär av till Burlöv Center....ska bara bearbeta mannen=) Hade behövt ett par saker till mässan sen hade det varit kul att bara göra något! Igentligen vill jag in till hem och trädgårdsmässan idag men där är ingen som vill gå med mig.

Nästa vecka blir det full rulle i butiken och med mässan. Kanske tur att vi får en praktikant då=)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0