Ny dag tack!

Idag är verkligen inte min dag!!! Har inte hänt något speciellt utan dagen känns bara pest!!
Jag vaknade imorse och ville inte resa mig ur sängen. Kian kom in och ville mysa men jag orkade inte gå upp så jag låg kvar i en halvtimme extra.
Min praktikant är sjuk och jag hade glömt köpa lunch så det fick bli pizza rakt över gatan och hur kul ar det när man försöker att vara nyttig??
Fick ett drygt samtal idag på jobb men det löser väll sig.
Skulle gå och träna kl 15 idag men jag får hoppa på det med....
längtar tills dagen är slut och jag får krypa ner i sängen igen!

Usch vad jag låter negativ men va fan jag vill bara ha lite possitiva händelser nu, Man får vad man förtjänar brukar folk säga men jag tycker fan att jag förtjänar bättre än vad jag får!!!

Näste vecka är det påsk och för första året på många så ska mormor och morfar inte ha sin traditionella påskmiddag. Mormor mår inte bra och behöver vila upp sig men det känns ändå tråkigt....det är ju tradition!
Tror att det bli påsk hemma hos oss med grillning!? Får se om vädret håller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0