Påsk...

Påskvecka på jobb betyder mycket jobb:) Barnen är hemma med sin pappa då han och barnen har påsklov hihi.
Tror att det blir lite cyklande för deras del idag??
Själv så är det jobb och sen träning som gäller...hoppas att jag hinner idag bara! SKa även bort och byta barnens skor...köpte en storlek för liten till båda. Måste även hitta en vårjacka till Kian men alla jag sett har varit så tråkiga! Vet ni var det finns en snygg jacka till en 4 årig pojke??

På torsdag sätter sesongen igång. Som vanligt är första platsen jägersro men jag ska inte jobba denna helgen då vi har fullt upp här. Får se om mannen ska jobba lite??
Vet inte om jag ska köpa godis eller leksak i påskägget i år?? Barnen får ju så mycket godis av alla andra....

Ska va ärlig och säga att jag känner mig bortglömd. Jag vet att vi båda har mycket att stå i men någon gång kan man ringa tillbaka eller skicka ett sms!

Kommentarer
Postat av: anna

hallå du ska till svedala idag så jag tittar kanske in hos dig =))

kramen

2010-03-30 @ 08:52:32
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0