Sömniga ögon

Som jag har drömt inatt, tror att jag har gråtit en skvätt i sömnen då jag hade svårt att öppna ögonen imorse. Trode först att jag hade fått ögoninflamation men som tur är så var det inte det.
Norah har varit kass i sin hals LÄNGE nu och igår ringde läkaren och sa att hon kunde få pencilin då proverna kommit tillbaka, Så skönt för henne!

Det kommer ingen pall med krukor idag heller så jag får ringa och kolla med Tove vad som gör att det dröjer. Får väll ta och skylta lite fönster idag istället, har dock ingen motivation till det idag då man var inställd på annat.

Saknar mig syster och min älskade systerson :( Se om de kan komma och va lite hos oss nästa vecka????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0