Störda människa!!!

Fy fan vilken vidrig människa du e! Kan inte förstå att jag har stöttat och försökt att hjälpa dig, Du e fan inte värd skiten under mina skor!
Alla har någon gång blivit sårade och dumpade man det är ingen ursäkt för dig äkliga beteende!
Hur fan kan man kasta ut någon på gatan som har ett litet barn efter att hon har gett upp allt för dig då du lovade guld och gröna skogar och sen betede dig som ett rövhål!
Kom ALDRIG och säg att du älskat värken Annika eller Liam. Att du tar honom som din egen son....bullshit!!! Jag hoppas innerligt att du aldrig får ett eget barn som du kan utsätta för dina psykotiska utbrott!!!
Du kommer aldrig att hitta någon som vill leva med dig, du e fan psykiskt störd...SÖK HJÄLP!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jooo det är dax att lämna den klubben!Ska jag skaffa kids vill jag gärna kunna ta bilen ner med bebbe utan att Jon ska behöva köra/följa med för att hälsa på familj och vänner och slippa det tradiga tåget. DÅ blir det dessutom lättare för mig att hälsa på dig och dina underbara knattar!!! Se det positivt nu!!!Behöver lite stöd annars klarar jag det aldrig!!! Haha Gooonatt!

2010-03-03 @ 21:40:43
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0