Tattoo...

Jag är så sjukt uttråkad!!! Vi har skyltat fönster, städat, snittat, plantat mm de senaste dagarna och min pall med krukor har fortfarande inte kommit  ( den kommer imorgon) så nu står jag här på jobb och har typ ingenting att göra.....ska dock tvätta över golven men sen då??
Usch idag är det inte mycket söm känns så kul men jag blir rätt så deppig när jag står sj en hel dag och inte har någon att prata med.
Snart är det påsk och då blir det massor att göra i butiken....undrar om det blir Mormor på påskafton eller hur det blir i år och om min man jobbar på tivolit eller om han är ledig? Får väll veta det i slutet av nästa vecka antar jag.

Idag ska mannen och barnen åka till Citygross och storhandla. Då brikar middagen bli Pölsemannen för barnen vilket de tycker är rena lyxen:) Kul hur en sådan sak kan förändras genom åren. Lyx för mig är att vakna och få äta en riktig frukostbuffe med massor att välja på. Älskar frukost, tror att det är den bästa måltiden på dagen.
Om tre veckor ska vi åka på mässa på Jyland och där finns precis en sådan frukostbuffe som jag pratar om ska bli riktigt nice!!

På måndag ska jag gadda mig, lite nervös är jag eftersom sist jag var inne så gjorde det sjukt ont!!! Men jag har inte mycket val då en kompis gaddade mig men sabbade hela sidan på mig och har inte velat rättat ill det efteråt så nu har jag bokat tid och ska få den vidgjord!
Kommer bilder så fort den är klar men det kommer att ta lite tid då vi ska ha 3 sittningar med tre veckors mellanrum.

Är så glad för din skull gumman, du ska se allt kommer att gå toppen bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0