5 dagar

Oj, nu var det hela fem dagar sen jag skrev =/ Tiden bara springer förbi!

Vi hade 4 årig bröllopsdag i trosdags. Även kallad Blomsterbröllop. Vi båda jobbade på dagen och vår lilla barnflicka kom inte förens vid halv 4. Vi åkte in och bowlade på Big Bowl, hör och häpna.....Nettan vann sin första bowlingmatch någonsin=) Sen gick de utför de andra runderna men jag vann iaf första!!!! Efter bowlingwn så åkte vi och åt på Rådhuskällaren. Blev filè frossa för oss båda men jag måste säga att det var inte speciellt gott! Tycker att det har varit gott innan men det var faktiskt en besvikelse denna gången. Efter resturangbesöket åkte vi hem då vi båda skulle upp tidigt dagen efter men det var en mysig kväll. Den ända besvikelsen var att jag hade glömt min kamera hemma=( Så det blir inga bilder denna gången!!

I fredags kom Annika, Jocke och Liam hem till oss och skulle stanna över helgen. Blev massor av god mat, sällskapsspel och trevligt sällskap! Jag kan vist det drick cola normalt!!!!! =)
Blev så tomt hemma i söndags när de åkte hem. Jag och barnen njöt en stund av tystnaden men sen kändes det lite tomt.

Igår åkte jag in till Malmö för att ha möte med Stiliga högtidsklder/Romantica. Vi planerade modevisningen lite grann och kom fram till en del beslut. Sen åkte jag och Milla en riúnda till Ikea, tog en snabb fika och köpte lite tyg! Tack Milla. Jag spenderade kvällen åt att leta modeller. Behöver 5 killar och 10 tjejer men jag tror att jag har det hela fixat nu! Ska bli så roligt!!!!!
Idag blir en lång dag på jobb, jag är själv och det verkar så lungt på gatan så jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden?? Vet dock att det kommer en fotograf som ska ta bilder till en intervju som kommer i tidningen i morgon??
Torsdag em blir att åka inn till malmö då alla modeller ska prova ut kläder.
Annars så händer det nog inte så mycket denna veckan! Blir en lugn hemmahelg tror jag=)


Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Du, jag kan tyvärr inte komma på mässan för jag jobbar :( Riktigt tråkigt men tyvärr är dte inget jag kan göra något åt. Hoppas att det blir ricktigt lyckat iaf, ta nu bilder så jag får se hur där var iaf!! Höras på torsdag kanske? Puss o kram!

2010-03-02 @ 14:33:37
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0