Syskonmys

Annika och Liam har varit hos oss sen i söndags och ska åka hem idag. Lilla Liam har inte sovit så gott de senaste nätterna så man är lite trött men det är alltid så kul när de är här!
Igår blev det mys med barnen i byn på förmiddagen. Sen kom Christel och Jerry och snackade skit och drack kaffe. 16.00 Var det tattueraren som väntade och sen var dagen förbi.

Man känner sig lite öm och mör i kroppen idag. Jag och syrran var och gaddade oss igår:) Jag skulle rätta till en gammal som inte blev bra. Gjorde min första sittning igår men har typ 3-4 st kvar....mindre roligt! Syrran gaddade över idiotens namn och fick en snygg svart panter iställer:) Vi båda blev nöjda och var dö trötta när vi kom hem. Nästa sittning är om tre veckor då syrran också ska med och kanske påbörja nästa projekt.

Jag är så uttråkad idag....har inte något att göra på jobb...jo lite kunder men har inget att göra emellan dem!!! Tråkigt men va fan dagen är väll snart slut. Mys i soffan väntar ikväll tror jag. Vi har ju haft gäster nu i några dagar så att somna på mannens bröst i soffan hade suttit fint idag :)

Har haft lite pms de senaste dagarna och har inte haft det på överlänge så jag hoppas att jag får min mens snart...eller gör jag det? Annars så betyder ju det att vi ska ha bebis...vet inte riktigt vad jag ska hoppas på i detta läget.

Vad väntar i veckan då?? Imorgon är det jobb och sen träning på Rehab. Torsdag...jobb sen är det helg och jag vet ännu inte vad som händer. Tror att jag ska gå på barnteater med Kian på lördag....Norah är förstor men jag tror att Kian tycker det är kul.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas på bebis! Du får dom sötaste ungarna =) Hoppas att mina blir minst hälften så söta! Puss!



Vad är det för tatuering du ändrar?

2010-03-23 @ 15:23:22
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0