2 år



Vi fann varann när vi båda var på väg mot botten. Vi stöttade varann och byggde upp en fantastisk vänskap! Under de 9 åren som du fanns i mitt liv hade du en enorm betydelse. Du var den som fick mig att må bra när jag mådde skit, den som fick mig att le när jag var ledsen, den som guidade mig på rätt vägar i livet, den som aldrig lämnade min sida.
Nu är sidan brevid mig tom lixom den delen av mitt hjärta som du tog med dig. Tiden domnar smärtan men läker aldrig såren. Nu har det gått 2 år sen jag hörde din röst fast den varje dag ekar i mitt huvud...
Jag vet att du alltid kommer att finnas hos dig men ändå saknar jag dig så. Jag älskar dig min vän och drömmen om att du kommer tillbaka vill jag aldrig vakna upp ur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0