Domen faller :)

Måndag och båda barnen är hemma. Norahs skola har studiedag och Kian är alltid ledig måndagar så imorse blev det sovmorgon ända tills halv 9 :) Ryggen kändes faktiskt helt ok när jag vaknade och jag har fått sova hela natten, har till och med kunnat bädda sängen idag :) Kanske är jag på bättringsvägen??

Micke kommer om en stund och dricker kaffe och sen ska vi till skolan och prata med dem. Ikväll kommer Nilla och Daniel på middag :) Nilla är en av mina närmsta vänner men som jag inte träffar så ofta...vi jobbar båda alltid och bor ju en bit ifrån varandra.....men vi pratar i telefon iaf 1 gång i månaden och träffas några gånger om året. Hon har iaf skaffat ny kille nyligen och nu är det dax att godkänna honom eller inte..haha det går säkert bra!

Skickade ut lite inbjudningar till nyår idag, vi får ha det hemma i år med tanke på hundarna och barnen. Om det är någon som känner sig bortglömd så hör gärna av er!! Har lite mycket i huvudet....

Nu kommer kaffe gästen...hörs och störs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0