Fars dag

Ja det är det idag. Har jobbat fram till 2 då alla pappor skulle få sina fina blommor :) Har precis kommit hem och firat Benny med barnen. Blir en lugn och skön dag hemma med god mat och en bra film!

Igår kom Annika och Liam och hälsade på, har sanknat mitt lilla troll så mycket! Är alltid så kul när de är här. Slutade med en övernattning och massa mys:)

Imorgon är jag ledig. Blir att plugga då min andra uppgift snart ska va inne....mycket att plugga in men det är shakespear denna gången och det är lätt!

Tidag har jag tagit mig ledig då det blir en jobbig dag!

Onsdag ska vi skylta om fönsterna i butiken:) och sen är det möte med styrelsen på kvällen.

Torsdag jobb och ´så hoppas jag på att träna lite!

Sen är det helg igen :) På fredag kommer lillebror och hans tös:) Se om det är något att hänga i granen ;)


Vänskap är något som man måste vårda precis som ett förhållande. Man kan inte ta männsikor för givet och bara bry sig när det passar en själva. Har man självmant inte ringt eller skickat ett sms för att bara höra hur den andra mår på över ett halvår så kallas det inte vänskap! Sorry men är trött på folk som vänder kappan efter vinden! Det är lätt att ha åsikter om hur dåligt gjort det är av andra men varför bete sig exakt lika dant själv!
Personen i fråga kallade mig osäker för att jag tyckte att detta var konstigt men jag kallar det besvikelse och kräver omsesidig respekt!
Konstigt??

Ni får ha en supermysig söndag!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0