Helg

Nu har jag varit hemma i en hel vecka. TRÅKIGT men jag har ont och hande inte klarat att jobba en full dag vilket jag fick klara besked på idag! Vi hade kurs idag med våra kunder. Jag var i butiken mellan 11-16 och när jag gick där ifrån kunda jag knapt gå eller stå längre...jag hade så jävla ont!!! Så jag får stanna hemma näste vecka också...ska ner på tisdag em och jobba lite inför en begravning men annars så bli det hemma vecka för min del. Vilket mina kära vänner betyder att sällskap är väldigt välkommet....ni känner mig och jag fixar inte att bara sitt själv så länge så bara ring om ni tittar förbi.

Igår var lillebror och hans tös på besök....hade aldrig träffat henne innan men hon va kär:) Tror han tyckte det var rätt så skönt jag tyckte det då ingen av hanns förra tjejer varit direkt välkommen här hemma. På em kom min kusin Maria från Köpenhamn och hälsade på då hon skulle på tjejmiddag i Svedala...alltid kul att ses. Fick ett sms av lillasyrran då hon frågade om hon fick komma och sova över :) Tjejkväll blev det då vi skickade in B på Norahs rum för att se fotboll.

Det ända possitiva med att jag var hemma förra veckan är att jag fick skickat in mitt nästa arbete till skolan....så nice nu ska nästa inte va inne förens i januari:)

Ha en härlig kväll....hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0