Smärta!!!!

I måndags kväll gick jag och la mig tidigt då jag hade svinont i ryggen!!!! Tisdags morse kändes det bättre så när Kian tvättat sig och fått på sig kläder började jag bada hundarna. Stod lutad över badkarskanten när min rygg small! Jag ramlade ihop på badrumsgolvet och kom inte upp hur mycket jag än försökte.....
Ringde efter 1,5 timme liggandes där min mamma som kom och gjorde allt för att hjälpa mig upp på en stol. Efter ett tag funkade det och sen fick Bettan komma och passa upp mig resten av dagen!
Ryggskott-Fy fan vilken smärta!!! Så nu är man sjukskriven i en vecka :(
Jag instängd i ett hus i en vecka=Katastrof!!!!! Är helt för rastlös för att fixa det.

Igår var även en tuff dag pga Mange. Men vi träffades på Svea och sen åkte vi ner till graven. Fint var det!

Nu ska jag försöka att ta mig ut i köket och få i mig lite mat med alla dessa piller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0