Thanksgiving

Har haft en så härlig helg!!
I fredags jobbade jag min första hela dag sen min rygg sabbades och det var riktigt roligt! Tog det bara lungt på kvällen och mös med familjen till Idol.

Lördag väntade jobb igen och sen bar det va med Norah hem till Margret på thanksgiving...hade en fantastiskt rolig kväll!! God mat, trevliga människor, roliga lekar, snöbollskrig mm. 

Söndagen var det julskylting i Svedala. Lite bakis kände man sig men det var så mysigt och massor med folk. Älskar julen!! Och så fick man träffa en del av sina kära vänner. Hade sååå svårt att somna på kvällen var inte i säng förens mitt i natten....många tankar som snurrar i huvudet. Val som måste göras, beslut som måste tas, ibland vet jag inte vilket ben jag ska stå på.....

Idag var jag ledig så jag och Kian har myst halva dagen och sen åkte jag hem till Margret för att umgås lite och för att hjälpa henne få iordning sen helgen. 

Imorgon blir det jobb iaf halva dagen sen ska jag mysa med barnen, kanske lite pulkaåkning?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0