Trött och tankespridd....

När jag vaknade imorse så kände jag för första gången på länge att jag var ganska pigg, så skönt!!
Men fast jag har sovit länge så har jag ingen ork att göra allt det som igentligen ska och måste göras! Skönt att Milla kommer om ett par timmar och hjälper mig lite så jag kanske kommer igång!
Imorgon kommer iaf mamma oh jobbar med mig så då kanske jag känner mig mer på G.
Vi skulle ha åkte på insperationskväll idag men jag orkar faktiskt inte....har inspiration så det räcker, jag behöver bara orken till att genomföra allt.

Jag hade velat packa min väska och bara åka här ifrån en vecka eller tre. Helt själv eller med en nära vän. Bara få vara och må bra. Att hitta mig själv igen och att få slapna av....tyvärr så ser verkligheten inte så ut! Har inte de pengarna till att åka någonstans :(

Är du borta eller kan jag hitta dig igen? Jag släpte taget för en stund sedan men kan jag greppa igen? Lågan har slocknat men kan glöden komma tillbaka?? Håller jag fast för att jag vill eller för att jag är rädd att släppa??

Där är så många sker som jag bara vill ha svaren på. Kanske har dem innom mig men vill inte gräva fram dem för då måste jag ta allt annat som också kommer upp till ytan!! Jobbigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0