Vänner..

Blev bara ett rum som blev färdigt idag! Har ingen ork i kroppen.....ville inte gå upp imorse och käner inte för att göra någonting alls men va fan har ju inte mycket val direkt!!

Blev dock en mycket glad överraskning idag då Jocke kom och hälsade på :) Har saknat honom som fan så jag blev jättegald när han dök upp på jobb!!!!

Har tänkt mycket den senaste tiden på det man kallar sina vänner. Jag sållade bort många av dem jag kallade för vänner för några år sen och jag tror att det är dax igen! En vänskap innebär en ömsesidig respekt och kärlek. Man ställer upp för varann i vått och tort, respekterar varandra, skrattar och gråter ihop. Har insett den senaste tiden att jag har en del i min bekantskapskrets som kallar sig för vän men det ska vara när det passar dem. Man kan inte säga jag/vi finns här för dig och sen inte svara i sin telefon på flera veckor och inte ringa upp??? Sorry men jag köper inte det! Jag förtjänar bättre! Jag ger alltid mina vänner 110% och finns där om de behöver mig och kan man inte få det tillbaka så kan det va!

Vi hade party hemma i lördags och det var riktigt kul, kvällen blev superlyckad!

Dagen närmar sig mer och mer och tyngden bli större och större!!! ;(

Tror att det bär av mot Gröntorget för inspirationskväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du bli länkad i min blogg ?? utser vinnare imorgon kram :)

2010-11-09 @ 21:29:53
Postat av: Nettan

Ja....men vem är du?

2010-11-10 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0