veckan

Veckan...

Måndag: jobba till 2 med båda barnen där...inte någon hit! 14.00 va vi på möte med kuratorn på skolan då norah har svårt att hantera sina känslor och har börjat att skada sig själv när hon blir frustrerad. Mötet gick bra och vi ska testa ett par saker här hemma nu så får vi se om det går framåt. Jocke kom förbi en runda och sen spenderades resten av dagen i soffan med halsont, feber och förkyldnind :(

Tisdag: Ledig med barnen idag. Fixat lite till skyltsöndag sen har jag suttit och jobbat med bröllopsmässan och var på möte på Törringe med Suko kl 15, lokalen är bokad!!! Ner till butiken och prata lite in på Ica, iväg till djuraffären och hem igen. Jag och Norah har dansat till Zumba Fitness idag, gick riktigt bra! Nu ska barnen snart nattas och jag ska se House :) Benny är förresten på invigning i stan så ska mysa själv!

Onsdag: Imorgon ska jag jobba hela dagen, mycket inför allahelgon! Milla kommer och fikar vid halv 11.

Torsdag: Blir jobb och sen Zumba

Fredag:  Benny fyller år! Jobbar och sen blir det hem till barnen och fira deras pappa med våra familjer. 

Lördag: Jobbar till 14 och sen är det hem och göra sig i ordning, På kvällen kommer en del av våra vänner på middag och sen lite party.

Söndag: Bakfull!!!



Vet inte riktigt vad jag ska skriva är som sagt bara deppig och nere nu. Svårt att se det possitiva i livet för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får se dem små ljusglimtarna i din tillvaro såsom barnen din man oh dina vänner. Ditt arbete som du brinner för! Du är stark oh vacker puss på dig

2010-11-03 @ 11:12:26
URL: http://veroniiique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0