Mange

Det är snart den 16/11 ;( Denna dagen kommer alltid att vara en dag som jag minns med smärta och sorg! Dagen då du tog dit liv och lämnade alla dina nära kära med en evig smärta. Du lämnade oss alla men när det gäller dig så är jag egoistisk, jag fattar fortfarande inte varför du lämnade mig??? Delar av det vet och förstår jag men jag kommer aldrig att fatta helt....
Det gör fortfarande så ont och saknaden blir bara större och på något sätt så har jag insett att du kommer inte att ringa för att fråga om vi ska åka och handla julklappar eller om vi ska ta en fika. Jag har även fått inse att jag inte kan vända mig till dig längre när jag behöver någon och det har varit tufft!!! Jag saknar allt....våra samtal, våra utflykter, ditt sätt att driva mig till vansinne, hur du fick mig att skratta...allt!

Shit Mange, hade gjort allt för att få tillbaka dig, tårarna för dig kommer aldrig att torka....


Kommentarer
Postat av: Vera

Sorg är en otrolig jobbig process men det går att läka! Saknaden kan vara enorm, men man finner ett sätt att leva vidare utan den/dem som stått en nära. Jag lider med dig gumman, det är inte rättvist att himlen tar en så fin människa från oss. Men gläd dig med att han fick ro, han fick äntligen vila. Han finns med dig, i varje steg och val du gör i livet! <3 kärlek gumman!

2010-11-01 @ 10:42:07
URL: http://veroniiique.blogg.se/
Postat av: Kolmerblog1321

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-05-31 @ 11:21:16
URL: http://kolmerblog1321.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0