Mässa

Idag ringde det en man som var intresserad av att köpa butiken. Har väldigt blandade känslor om att sälja vet inte om jag ska och vill men jag fick riktigt dåliga vibbar av honom som ringde så jag vill inte sälja till honom! Det har varit som mitt lilla sköttebarn som man gör allt för i 2 år nu och det känns inte som att jag tänker sälja till vem som helst. Ska jag sälja så ska det kännas rätt annars så behåller jag den!

På fredag åker jag och mamma på mässa i Jylland. Vi har alltid så roligt på den mässan så jag ser riktigt mycket fram emot det :) Mindre roligt är dock att jag har fått inflamation i mina smalben och att jag grymt ont i min svank men va fan lite sprit så dövas väll smärtan  ;) Imorgon kväll är det alltså packa som gäller....

För första gången på ett tag så känns allt helt ok. Ska dock inte ropa hej och tro att allt blir bra för att jag har haft en bra dag men det känns ändå skönt!
Jag och mannen kämpar på och dessa senaste två dagarna har allt varit riktigt bra så det är bara att hoppas på att det fortsätter så.

Jag skickade in min första svensktenta igår :/ Är nervös och hoppas att jag får min bedömning snart....är så länge sen man gjorde något sådant och när man pluggar på distans via nätet så kan jag ju inte direkt fråga någon lärare men jag hoppas att jag har förståt uppdragen rätt och att de blir nöjda.

Nu har vi snart haft Chiva i 2 veckor och det går faktiskt över all förväntan. Jag får sova på nätterna nu och hon har för det mesta förståt att man gör sina behov utomhus.

Idag är det Grey´s :)


Härlig kväll på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0